Kamis, 12 Februari 2015

Wizyta w konsulacie, ostatnie dni, lot, NY

Gimana nih hari ini kabarnya sobat semua ?, he he yang pastinya lagi bahagia dan sehat kan sobat semua !. Topik kita kali ini adalah Wizyta w konsulacie, ostatnie dni, lot, NY."Przepraszam, że odzywam się dopiero teraz, ale po prostu nie wyrobiłam się czasowo. I miałam wieeelkie problemy ze wstawieniem zdjęć. Żebyście byli w miarę na bieżąco, zaczynając od ostatnich dni w Europie :)

19 lipca miałam termin w konsulacie, kt�rego się strasznie obawiałam, bo czakanie 4 godzin nie było moim marzeniem. Ale niespodzianka, po niecałej godzinie siedziałam już w samochodzie w drodze do domu! Og�lnie to wszyscy byli bardzo mili, pracowali szybko a wszyscy inni o tej godzinie to byli r�wnież wymieńcy (to normalne?), więc było z kim gadać.
Po kilku dniach miałam już wizę w domku i mojej przygodzie nie mogło już nic przeszkodzić.
Btw. jak zostałam wywołana do okienka, pani zadała mi tylko jedno jedyne pytanie "Czy dostałam już rodzinę w USA", następnie pobrała odciski palc�w (wszystkich dziesięciu! ;O) i życzyła mi udanego pobytu :)

Kilka dni przed wylotem dostałam ostatnią paczkę od organizacji, w kt�rej znajdowały się rożne informacje dotyczące lotu, orientation meeting w NY, locie itp. Aa no i oczywiście bilet, nareszcie znałam moją� trasę.

7 sierpnia;
8:10: Hamburg - D�sseldorf
12:15: D�sseldorf �- New York
10 sierpnia;�
18:59 � : New York - Charlotte
22:34 � : Charlotte - Chattanooga

Poza tym ostatnie dni były bardzo chaotyczne, jak zapewne u każdego wymieńca.

NY, aż brak sł�w! Jest tak cudowny, że prawie nie mam zdjęć na kt�rych ja jestem, wszystkie tylko miasta. Naprawdę się napatrzeć nie mogłam.
Pierwszego dnia mieliśmy czas wolny w hotelu i wieczorem tylko Welcome Dinner (dolecieliśmy około 13 tutejszego czasu). Drugiego dnia z samego rana śniadanko i potem do 12 jakieś tam wykłady. Obiad dostaliśmy w rękę, a kolacja była na� TIME-SQUARE!



piękna koszulka o kt�rej opowiadałam ;D


w NY nawet taks�wki wodne są ż�łte ;))


W czwartek zostali już tylko wymieńcy z niemiec, inne narodowości się porozjeżdżały do rodzin (nie mam pojęcia dlaczego tylko my zostaliśmy). A więc kolejny dzień w NY, śniadanie ponownie na� TIME-SQUARE, a potem byliśmy w muzeum w kt�rym kręcili "Noc w muzeum", haha tak szczerze to nie znalazłam nic co by mi przypominało ten film ;D �A na koniec dnia, mieliśmy kilka godzin na zakupy.



takie "bardzo" interesujące zdjęcia z muzeum XD
tutaj kolejka do windy w muzeum i....

schody zaraz obok ;D�


sklep w centrum handlowym w środku lata ;))

moje pierwsze amerykańskie zakupy (haha mało amerykańsko, ale musiałam się pochwalić)�
łazienka w hotelu
widok z balkonu
i pok�j z porozwalanymi rzeczami :)

W piątek od 3 w nocy �i my się zaczęliśmy rozjeżdżać do naszych miast. Ja z moim szczęściem miałam lecieć jako ostatnia, więc opuściłam hotel o 16:30. Miałam wylecieć o 18:59 i w Chattanooga wylądować o 23:44. Ale jak by to los chciał tego dnia były straszne burze w USA, więc dużo lot�w było odwołanych/op�źnionych. M�j miał wylecieć o 2 godziny p�źniej, więc nie zdążyłabym na drugi. Więc ja do wielkiej kolejki do informacji (w kt�rej spędziłam 1,5 godzin!), ale pani była tak mila że mi nie raczyła za bardzo pom�c. Kazała mi lecieć tym op�źnionym i czekać do 10.25 tam na lotnisku. Na szczęście była skłonna dać mi zadzwonić do organizacji i przyszli po mnie i zabrali do hotelu.
W końcu okazało się że moja torba poleciała i ja siedzę w NY aż do niedzieli. W sumie było nas pierwszego dnia 10 os�b kt�re zostały, a do niedzieli zostałam z taka jedna dziewczyna. W sobotę byłyśmy jeszcze na 5 godzinnych zakupach, więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

A co jest najśmieszniejsze, moja torba doleciała już w sobotę i m�j "tata" ją odebrał :)
Postaram się napisać jak najszybciej, wstawić zdjęcia domu i opowiedzieć o szkole."
Source : http://usadream-monia.blogspot.com/2012/08/wizyty-w-konsulacie-ostatnie-dni-lot-ny.html


asalnya sembilu dari buluh

Jika dianyam jadikan tampian

Kami menyusun jarinya sepuluh

Salah dan silaf mohonlah dimaafkan



Video yang berkaitan dengan Wizyta w konsulacie, ostatnie dni, lot, NY


0 comments:

Posting Komentar