Kamis, 12 Februari 2015

motive blog..

Hallo sobat blogger semua !, pastinya dalam kondisi yang sehat wal'afiat bukan sobat semua ? Amiin. Kita akan mencoba mengangkat bahasan tentang motive blog..."motive aku tulis blog ini adalah khas untuk member tersayang aku yang telah pergi ke ramatullah pada 24/9/2009....dia lahir pada 17/9/1993...namanya ahmad husairiey bin mat zaid....nama panggilannya matcery...die sorang yang disenangi oleh orang,ramai yang suka berkawan dengan die,tapi aku sorang je kekal menjadi bestfrezzz n tidak ada sapa-2 dah selain aku dan dia dalam dunia aku,..sampaikan awek pun kitorang pilih kembar,tapi sayang,kedua-2 awek kitorang tidak berkekalan selepas die pergi meninggalkan dunia,,...sampai sekarang aku� berhati-2 bila bercinta...takut terjadi yang ke-2 kalinya....:(^_^)"
Source : http://faez-kret-kretpoklehkito.blogspot.com/2012/01/rokok-memberi-fellingpengalaman.html

         Demikianlah kupsan kita tentang motive blog.. ini, semoga bermanfaat dan menambah pengetahuan para pembaca. Saya mohon maaf apabila ada kesalahan ejaan dalam penulisan kata dan kalimat yang kurang jelas, dimengerti, dan lugas.Karena saya hanyalah manusia biasa yang tak luput dari kesalahan Dan saya juga sangat mengharapkan saran dan kritik dari para pembaca. Sekian penutup dari saya semoga dapat diterima di hati dan saya ucapkan terima kasih yang sebesar-besarnya.



Video yang berkaitan dengan motive blog..


0 comments:

Posting Komentar