Rabu, 11 Februari 2015

Tyme Out with TEE-A coming to LONDON, Accra, & Johannesburg this year...

Jumpa lagi dengan saya ya Sobat semua !, dan pastinya Sobat semua dalam keadaan bahagia. Kali ini kita akan membahas mengenai Tyme Out with TEE-A coming to LONDON, Accra, & Johannesburg this year...."
The award winning television variety show Tyme Out With Tee-A will be hosting a series of live special editions in three major cities of the world this year - London, Accra and Johannesburg. Tagged the Tyme Out With Tee-A Live Edition Concert Tour 2014, it will feature stars of the show Tee-A, Prof Abbey & Madam Princess alongside a select line-up of top musicians, comedians plus live interviews with celebrities on the hot seat. Full details out soon
"
Source : http://djamediauk.blogspot.com/2014/06/tyme-out-with-tee-coming-to-london.html

         Akhirnya tiada kata yang paling indah kecuali puji syukur alhamdulillah pada Allah atas berjuta nikmat yang tercurah pada kami. Semoga dengan kupasan tentang bahasan ini bisa memberikan nilai dan kesungguhan dalam belajar. Mungkin cukup sekian yang dapat saya sampaikan mengenai Tyme Out with TEE-A coming to LONDON, Accra, & Johannesburg this year..., ada kurang lebihnya serta kesalahan ucap baik yang saya sengaja atau tidak, saya mohon maaf.



Video yang berkaitan dengan Tyme Out with TEE-A coming to LONDON, Accra, & Johannesburg this year...


0 comments:

Posting Komentar