Jumat, 20 Februari 2015

Hubbox

Salam hangat buat Sobat semua !, saya slalu berdo'a smoga Sobat semua akan slalu bahagia dan sehat slamanya. Berikut ini kita akan membicarakan tentang Hubbox."
������������������������������������������� F�re... � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �� ...efter!

F�r ett tag sedan k�pte jag en usb-hubb till min station�ra dator f�r att l�ttare kunna koppla in t.ex. l�splatta och kamera. Men en sladdh�rva (som n�stan ser ut som en ot�ck spindel) �r ju inte s� snyggt p� skrivbordet s� jag kl�dde in en l�da jag hittade hemma och har nu d�ljt det hela i min nya uppfinning hubboxen."
Source : http://detfaarduga.blogspot.com/2013/11/hubbox.html


Madah diungkap santun bitara

Pantun dilantun mengusik hati

Salah dan silap tutur bicara

Pohon diampun seikhlas hati



Video yang berkaitan dengan Hubbox


0 comments:

Posting Komentar