Jumat, 27 Februari 2015

di Sulu jadi anggota pengganas, di Malaysia jadi anggota polis

Salam sejahtera dan bahagia buat sobat semua, smoga selalu diberkahi oleh Yang Kuasa. Dalam kesempata yang berbahagia ini kita akan akan membuka sedikit tentang di Sulu jadi anggota pengganas, di Malaysia jadi anggota polis."

Hanya di Malaysia, warga asing boleh menikmati hak-hak yang teramat istimewa dibawah pentadbiran kerajaan UMNO Celaka.. �Selain diberikan IC, boleh Mengundi, boleh jadi ahli umno, dwi warganegara,.. warga asing ini juga boleh mengikuti latihan ketenteraan atau menjadi anggota pengganas Sulu dan dalam masa yang sama menjadi anggota polis di Malaysia.. Syabas kepada orang asal yang mengundi UMNO kerana bersekongkol dengan PENGKHIANAT Negara Sabah..

Sabah Sarawak Want Their Rights Back [Petition Background / Sign Petition]
"
Source : http://sabah-report.blogspot.com/2014/06/di-sulu-jadi-anggota-pengganas-di.html

         Kepada para pembaca, saya memohon maaf apabila terdapat kekurangan dan kekeliruan bagi tulisan yang saya buat ini. Karena penulis sendiri hanyalah manusia yang bisa melakukan kesalahan. Akhir kata semoga kupasan tentang di Sulu jadi anggota pengganas, di Malaysia jadi anggota polis yang saya buat ini dapat bermanfaat untuk saya khususnya dan pembaca sekalian.



Video yang berkaitan dengan di Sulu jadi anggota pengganas, di Malaysia jadi anggota polis


0 comments:

Posting Komentar