Selasa, 12 Januari 2016

Poznań ssie ;)


Tytu nie do koca powany, powana za to sprawa ;). Zachciao mi si robi "co" z Tayr "gdzie". Przez co rozumiem tropienie/agility/obedience (sama w to nie wierz, ale zacza mnie ta dyscyplina wciga :>), przez "gdzie" z kolei orodek szkoleniowy/klub.


Oczywicie aktualnie jedzimy na zajcia z obrony (i okazjonalnie tropienia), ale tamten orodek znajduje si 30 km od miejsca, w ktrym mieszkamy. Nie jest to daleko, ale w tygodniu nie ma szans, bym znalaza wystarczajco duo czasu. A zajcia raz w tygodniu to troch mao - i dla mnie i dla Tayry.


Wic zaczam szuka bliej. I okazao si, e jest... sabo. Bardzo sabo. Oczywicie orodki szkoleniowe s, ba, jest ich mnstwo. Problem w tym, e niewiele z nich reprezentuje choby akceptowalny dla mnie poziom ;).
Jednak, koniec kocw, jestem w 90% zdecydowana na "Cztery apy" (niech yj pozytywne opinie na facebooku ;>) - orodek, ktry znajduje si... 15 km ode mnie. Niby duo lepiej, ale za to musz si przedosta na drug stron miasta, wic troch czasu to te zajmie.
Na pocztek (czyt. w drugiej poowie maja zapewne) wybior si chyba po prostu na zajcia z posuszestwa i wyrobi sobie wasn opini na temat pa instruktorek. Zobaczymy, czy jest sens tam jedzi :).


Poza tym jaki czas temu kryo sowo o chci stworzenia pierwszej poznaskiej druyny flyballowej i... tyle. Chyba brakuje osoby, ktra chciaaby wzi za to przedsiwzicie odpowiedzialno. auj, bo troch si napaliam na perspektyw moliwoci trenowania na profesjonalnym torze no ale co zrobi. Moe w niedalekiej przyszoci znajdzie si kto bardziej "odwany" ;).


Do tego prawie codziennie zagldam do powszechnie znanej facebookowej grupy "Seminaria & Zawody", szukajc jakiego eventu, ktry byby jednoczenie ciekawy i nie wymagaby podry na drugi koniec Polski... Jak na razie nie mam szczcia. Chyba powinnam si przeprowadzi do innego wojewdztwa ;).


Ale za to przynajmniej nie mam powodw, by w ostatnim czasie narzeka na Tayr :). A to zawsze powd do radoci.






reff : http://boxertayra.blogspot.com/2015/04/poznan-ssie.html


Video yang berkaitan dengan Poznań ssie ;)


0 comments:

Posting Komentar