Minggu, 15 Februari 2015

Perkahwinan adik & Trip to Sabah

Selamat berjumpa lagi dngan saya sobat semua, semoga sobat semua dalam suasana yang berbahagia dan sejahtera. Marilah sejenak kita merenungkan tentang Perkahwinan adik & Trip to Sabah."
X spttnye aku x tulis ttg satu2nyer adik aku yg dah selamat menjadi suami org:)
Alhamdulillah..
semua berjalan lancer,,, sekali lafaz jer settled sumer hee
Banyak sebenarnyer nak tulis.. tapi x der time lah..

Ni pun kne paksa mata tido..
sebb kul 3pg nnti nak bangun n bersiap p Airport..
!st time nak naik flight p Sabah..
berdebar jugak..
Semoga dipermudahkan perjalanan aku.. mama..ayah n maklang nanti..

Orait Dearest diary..
I need to get some nap..
for energy tmorow,,
will continue after I reach home back..
daaa............... :)
"
Source : http://rebennaberry.blogspot.com/2014/03/perkahwinan-adik-trip-to-sabah.html

         Kiranya cukup sampai disini sedikit ulasan tentang Perkahwinan adik & Trip to Sabah yang dapat saya sampaikan. Untuk segala kesalahan dan tutur kata yang kurang berkenan dihati sobat semua, baik yang saya sengaja maupun tidak, saya mohon maaf yang sebesar-besarnya.



Video yang berkaitan dengan Perkahwinan adik & Trip to Sabah


0 comments:

Posting Komentar