Kamis, 19 November 2015

gay lagi..hahahha

Hahaha... Dah nasib aku, tak tau lah nak consider baik atau malang. Ramai betul lelaki gays yg minat i. Auw.. tak koser mak nak layan hadek2 ni. Setakat nak berkawan tu aku bole lah terima, ni sampai nak couple2 ni, isk.. tidak lah yer. Nabi tak mengaku umat, sia2 hidup di muka bumi Allah ni.


Semalam dek kerana takde keje nak buat malam2, macam biasa aku online. Layan fesbuk. Boring dengan fesbuk, aku layan plak blog, habis semua rumah kawan2 aku lawat. Boring berblog aku on YM, takde saper pon kat YM. Aku masuk plak tagged.com. Wah.. ramainya friend request. Aku accept semua tanpa banyak bicara. Memang aku tau, kat tagged ni ramai lelaki songsang, tapi aku tak kisah. Lagi pon, aku bukannya layan sangat tagged macam aku layan fesbuk. Macam biasa lah, lepas accept friend request, mesti ade message yang masuk. Aku layan jer. Dan message ni paling best sekali....


Lelaki Gay Itu:adkah ruang utk saya mengenali awak bro.............tengok bibtang hati merah tu dh penuh.....mesti ade somebody yang dh curi hati u


Saya:ade jer ruang klu nak berkenalan. jgn hiraukan bintang2 hati merah tuh...


Lelaki Gay Itu:sejujurnya saya memang sukakan awak.........saya tak mahu bertepukk sebelah tangan...........dan semuga kehadiran saya tak mengganggu awak..........check profile saya dulu...sejujurnya klu awak dh ade yang special...........saya undur diri.........tapi awak memang di mata saya...........


Saya:hahah... abg jgn le macam ni... belum ape2 dah suka. mane le tau sy ni jahat ker. saper yg susah nnt


Lelaki Gay Itu:dari air muka u ..........u bukan jenis jahat........abg bole kenal........sejujurnya ang suka dengan u.......apis tak jawab lagi soalan ang tadi.........adekah abg bertepuk sebelah tangan...........kalau tangan abg tak disambut abg tak kisah.........abg jenis tak memaksa.n low profile..........cuma abg nak cari yang betul2 minat kat abg...........abg bottm.........maaaf yer,,,,,,,,,celupar pulak mulut apis cam mana


Saya:hahha...susah nak jwp soklan2 abg tuh...


Lelaki Gay Itu:permudahkan lah.dh matang kan.he he he


Saya:hihihi..... can we be just friend? for the time being?


Lelaki Gay Itu:k..........apis dok mana...satu hari nanti boler jumpa..............


Saya:dok kota bharu ni.. abg kat maner?


Lelaki Gay Itu:abg kat kelang////////////pls apis berilah abg jawapan pasti..........abg susah lah abg klu dh suka sesa orang................u amcam jiwa n raga lah


Saya:hahaha.... sabar2... jgn ribut2


Lelaki Gay Itu:ok lah apis........abg faham pendiriann pis abg tak perlu memaksa sesaorang suka pada abg....anyway satu hari nanti kte boler jumpa ker.......u top ker


Lelaki Gay Itu:bole send phone no tak klu sudi bagi


Lelaki Gay Itu:nakal yer........mana ade ribut..............wajah pis yang buat abg kemamai


Lelaki Gay Itu:abg rela hambakan diri untuk apis...........hanya untuk mu sayang


Lelaki Gay Itu:ambil lah klu sudi nak simpann no abg .019-350 xx xx




hahahhaha..muke mcm lelaki melayu..tpi..ops..hahahah...


reff : http://jiwanakals.blogspot.com/2012/02/gay-lagihahahha.html

reff : http://jiwanakals.blogspot.com/2012/02/gay-lagihahahha.html


Video yang berkaitan dengan gay lagi..hahahha


0 comments:

Posting Komentar