Minggu, 22 Maret 2015

Projecte Montserrat (En Jordi el nostre guia del projecte)

Halo apa kabar Sobat semua ?, tentunya Sobat semua pasti dalam keadaan sehat wal'afiat tidak kurang satu apapun. Kali ini kita akan membuka topik tentang Projecte Montserrat (En Jordi el nostre guia del projecte)."
Hola, em dic Jordi Ruiz i ser� el vostre escol�-guia durant aquest projecte. Tinc 12 anys i s�c de Manresa. Ara estic estudiant 1r d�ESO i aquest �s el quart any que estic a l�Escolania.

El meu pare es diu Juli, t� 54 anys i treballa a Catalunya Caixa i la meva mare es diu Olga, i de moment est� a l�atur.

El que m�s m�agrada d�estar a l�Escolania �s cantar, i el que menys m�agrada �s haver-hi d�estar tots els diumenges per celebrar la Missa Conventual. Preferiria fer festa i poder-me llevar tard, i estar a casa amb la meva fam�lia. Per� no sempre es pot fer el que un vol (i a vegades aix� va molt b� per cr�ixer!).

Tamb� m�agrada molt llegir, s�c del Bar�a i jugo a jocs de taula, a les consoles i toco el piano, que per cert, tamb� m�agrada molt. Tamb� n�hem de triar un altre i, en el meu cas, vaig escollir el viol�.

La idea d�entrar a l�Escolania de Montserrat va ser aquesta: un dia la meva mare va veure un reportatge a la tele sobre una jornada de portes obertes de l�Escolania, per a nens que hi volguessin entrar.

Aix� que els meus pares i jo vam decidir anar-hi l�any seg�ent per a veure-ho, i em va agradar molt. I ara, estic molt content de ser escol�.

Per cert, la foto �s de fa dos anys!

Fins aviat!!!!

Jordi Ruiz

"
Source : http://col-legilasalut.blogspot.com/2010/09/projecte-montserrat-en-jordi-el-nostre.html

         Sampai disini artikel tentang Projecte Montserrat (En Jordi el nostre guia del projecte) ini saya buat, semoga cukup bermanfaat dan dapat membantu anda semuanya.



Video yang berkaitan dengan Projecte Montserrat (En Jordi el nostre guia del projecte)


0 comments:

Posting Komentar