Minggu, 08 Maret 2015

Langkah 1

Salam persahabatan buat Sobat semua !, kabar baik tentunya bagi Sobat semua. Sekarang kita akan mengulas tentang Langkah 1."


Untuk pembayaran secara offline, terdapat 2 LANGKAH sahaja:



  • Langkah 1: Lakukan bayaran

    Sila gunakan maklumat bank kami di bawah untuk memasukkan wang (sila lihat sini) melalui mesin ATM / online banking atau Bank-in di kaunter.



  • Langkah 2: Email kami bukti pembayaran

    Anda perlu email kami bukti dan kaedah pembayaran anda. Sekiranya menggunakan kaedah ATM atau kaedah bank-in di kaunter bank, scan/imbas slip kemasukan wang dan email kami.


Sila ikuti setiap langkah yang diberikan mengikut turutan.




Langkah 1: Lakukan bayaran

Langkah 2: Email kami bukti pembayaran



LANGKAH 1



Bayaran ATM / Online banking / Bank-in (kaunter)



Untuk pembayaran secara offline, berikut adalah maklumat pembayaran yang diperlukan:



Bank: TIADA



Nombor Akaun : TIADA



Nama: TIADA



Jumlah: Sila rujuk di sini



*Nota: Untuk online banking, walaupun kami menggunakan Maybank, anda masih boleh lakukan bayaran menggunakan perkhidmatan online banking lain seperti CIMB, Public bank, HSBC, RHB dan sebagainya terus ke akaun Maybank kami. Sebagai contoh, sekiranya anda menggunakan Maybank2u, klik di sini untuk langkah demi langkah



Selepas membuat bayaran menggunakan ATM, Online banking atau bank-in di kaunter, klik link di bawah untuk pengesahan bayaran...





Langkah ini adalah untuk pengesahan pesanan anda.

Hanya klik sekiranya telah membuat bayaran sahaja!




Isi kandungan buku ini adalah hasil kajian oleh Afareez Abd Razak. Hakmilik isi kandungan adalah milik PTS Millennia Sdn. Bhd. Segala yang terkandung di dalam buku ini tidak boleh di cetak semula secara digital atau cetakan tradisional tanpa kebenaran pemilik.

"
Source : http://doaharian.blogspot.com/2006/01/bayaroffline.html

         Akhirnya tiada kata yang paling indah kecuali puji syukur alhamdulillah pada Allah atas berjuta nikmat yang tercurah pada kami. Semoga dengan kupasan tentang bahasan ini bisa memberikan nilai dan kesungguhan dalam belajar. Mungkin cukup sekian yang dapat saya sampaikan mengenai Langkah 1, ada kurang lebihnya serta kesalahan ucap baik yang saya sengaja atau tidak, saya mohon maaf.



Video yang berkaitan dengan Langkah 1


0 comments:

Posting Komentar