Minggu, 01 Maret 2015

apa itu hidup bagi ku..bahagian 1

Salam persaudaraan buat sobat blogger semua, harapan saya semoga sahabat semua selalu dalam keadaaan yang makmur dan sejahtera. Kali ini kita akan membuka tema tentang apa itu hidup bagi ku..bahagian 1."hidup ada pelbagai pancaragam.
kita sudah semeetinya inginkan kebahagian.dan semua orang inginkan itu.
TAPI>
kadang-kadang kita pasti ada cubaan yang pedih ,halangan,cabaran dan kesakitan yang menyebabkan kita alpa,kecewa,sedih,marah,benci,danputus asa.
NAMUN>
kita tidak dapat mentidakkannya datang,kita pasti merampuhnya..
DAN>
terserah bagi kita menentukan kita melawannya."
Source : http://linglaing.blogspot.com/2011/11/apa-itu-hidup-bagi-kubahagian-1.html

         Demikianlah kupsan kita tentang apa itu hidup bagi ku..bahagian 1 ini, semoga bermanfaat dan menambah pengetahuan para pembaca. Saya mohon maaf apabila ada kesalahan ejaan dalam penulisan kata dan kalimat yang kurang jelas, dimengerti, dan lugas.Karena saya hanyalah manusia biasa yang tak luput dari kesalahan Dan saya juga sangat mengharapkan saran dan kritik dari para pembaca. Sekian penutup dari saya semoga dapat diterima di hati dan saya ucapkan terima kasih yang sebesar-besarnya.



Video yang berkaitan dengan apa itu hidup bagi ku..bahagian 1


0 comments:

Posting Komentar